lördag 26 maj 2018

Scrapträff

Idag var det dags för scrapträff igen. Precis som vanligt en jättehärlig träff med trevligt sällskap, gott fika och massa kreativitet. Min egen kreativitet verkade dock ha tagit tajm out. Gick trögt med skapandet idag. Men, dagens utmaning på träffen var att göra ett valfritt alster med sommartema och minst en fjäril och det gav mig inspiration till två kort i varje fall. Ett med en enda fjäril på i rött, svart och glitter och ett med massor av små fjärilar på en torrembossad bakgrund. Det blev det sista som jag deltog med i utmaningen.



Med butik på plats på träffen blev det även en del shopping. Hittade supersöta stämplar i form av katter med riddarhjälmar på sig och självklart var jag tvungen att testa dem! En bit av ett mönsterpapper med tegel, några blommor och så en av katterna uppstämplad. Om det är så att han norpat en blomma eller vaktar muren lämnar jag till betraktaren att avgöra :-).


 /Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar