tisdag 23 september 2014

Hög tid...

...att sätta fart med årets julkort :-)! I söndags när regnet vräkte ner utanför fönstret packade jag upp alla scrapgrejorna på vardagsrumsbordet och försjönk i pysslandets värld. Var jättesugen på att göra något med alla de härliga pappren som jag inhandlat under hösten och jag ville även testa en ny sak som jag sett i en bok. Det blev tre julkort gjorda. Precis som vanligt så håller jag mina julkort ganska enkla i designen men på alla tre har jag använt mig av halvtransparent papper som jag har stämplat texten på. På så sätt så ser man fortfarande motivet på pappret igenom och jag tyckte att det blev ett läckert resultat :-). Det glittriga pappret i bakgrunden på två av korten är ett av höstens nyförvärv.




/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar