torsdag 20 juni 2013

Glad Midsommar!

Med solen strålande från en blå himmel och behaglig sommarvärme ute så ser jag knappt röken av katterna inne. Det är rastgården som gäller. Idag passade jag på att jaga de små liven med kameran lite...

Kompiz är kul att fota ute när man slipper använda blixt. Inomhusbilder med blixt resulterar alltid i att han blundar. Så det blev en hel del bilder på isbjörnen idag...






Puzz var sådär imponerad av kameran. Så fort jag försökte fota henne så vände hon rumpan till och promenerade in. Sedan parkerade hon på tröskeln till altandörren...



Prinz har inte varit inne mer än snabba besök för att äta, dricka, besöka kattlådan och kolla så att matte inte försvunnit på hela kvällen... Däremot så är det inte så lätt att fota honom eftersom han hela tiden kommer fram och ska gosa så fort han ser mig...




Så med dessa bilder på fyrbeningar i gröngräset önskar jag er alla en härlig midsommarhelg!

/Anngert




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar