torsdag 25 april 2013

Mina burskynken

Jag skrev ju tidigare här på bloggen att jag hade fräschat upp mina burskynken en aning till utställningen som var helgen som gick. Hur blev då resultatet? Jo...

Det blev nya gardiner till alla burarna. Vita lyxigt glansiga i duschess. Riktigt läckert i kombination med de befintliga bottnarna som är mjuka och fluffiga. Det andra som jag gjorde om var taken. Istället för att ha lösa sidogardiner att hänga fram till på buren valde jag nu att integrera dessa i taket. Som tyg till taken valde jag lite tuffare material, nämligen svart fuskskinn. Får också passa på att säga tack till mamma som hjälpte mig att pressa alla sömmar medans jag sydde. Utan hennes hjälp hade jag aldrig hunnit med att sy klart dem! Givetvis fick även mammas katts burskynke en uppfräschning :).




Den skarpögde kan snabbt se att Kompiz väljer kattlådan framför den nya bädden och Puzz har givetvis byggt en alldeles egen koja och lagt sig till ro för att sova sin skönhetssömn bakom gardinen...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar