torsdag 3 januari 2013

Det ska börjas i tid...

Var en sväng på stan igår för att kika lite på rean. Som vanligt var besöken i klädbutikerna ganska snabbt avklarat efter att ha konstaterat att det inte fanns så mycket kul kvar. Min blick sökte sig istället mot butikerna där de säljer scrapbooking-grejer och där tog det betydligt längre tid kan jag meddela... Med hem i påsarna följde både papper och lite smågrejer med, ja just det: Julmotiv. Så nu kan jag sätta igång med årets julkort i god tid innan de ska postas :).

Det som inhandlades var en bunt trähjärtan, några söta små änglar, en stämpel med texten "God Jul & Gott Nytt År" samt några papper med härligt julmotiv på.


Inne på bokhandeln sprang jag också på den sötaste linjalen jag sett på länge. En ganska dyr liten designad historia som bara var tvungen att följa med hem...


Fanns även med andra "motiv" än just katt ifall det är någon som undrar :).

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar