tisdag 10 maj 2011

Den har ludna ben...

Solen har strålat från en blå himmel hela dagen och efter att haft fullt upp den senaste tiden med utställningsarbete var det hög tid att hugga tag i trädgården och altanen.

Har hunnit med att rensa upp i landen på framsidan och städa av altanen. Precis innan jag skulle gå in hittade jag den här filuren på baksidan av hissgardinerna som jag har på min altan.


Jag tyckte att den var lite häftig, så jag skyndade mig in och hämtade kameran. Hade tur och den satt kvar när jag kom tillbaka ut så jag hann knäppa några bilder på den. Jag har inte en susning om vad det är för någon spindel. Det brukar vara ganska gott om spindlar här där jag bor men inte riktigt så här stora, denna är ca 1 cm lång och 0,5 cm bred!

/Anngert 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar