måndag 20 maj 2024

En jobbig och rolig helg!

I helgen som var hade Billingebygdens kattklubb där jag är medlem vår årliga Internationella kattutställning. Som medlem ställer jag självklart upp och hjälper till när min klubb arrangerar, i år lite mer än vanligt då jag var ansvarig för prisrummet under utställningen och jag hjälpte även till med inchecket både lördag och söndag morgon. Men, även om det blev en helg med långa dagar och mycket jobb så har det även varit en väldigt rolig helg tillsammans med massor av kattkompisar!!

På söndagen passade jag även på att ställa ut Zaga. Hon gjorde sin första utställning i klass 4 och fick en toppenbra bedömning av sin domare och tog sitt första certifikat i den klassen. När det var dags för nomineringarna gick hon mot en Burma och det blev tyvärr Burman som kammade hem nomineringen.

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar