söndag 9 juli 2023

Mer scrapbooking

Gårdagen gav mersmak och i skuggan på altanen fortsatte jag med lite mer scrapbooking idag. Hade några påsar kvar att dekorera som jag inte hann med igår och sedan glömde jag ju igår helt bort att göra det där julkortet som jag alltid gör på scrapträffar. Så det fick bli två snabba julkort idag istället...

Påsarna som jag dekorerade idag hade antingen bara originaltext på ena sidan eller saknade helt tryck, så de fick bara dekor på ena sidan. Hade inte dubbelt av det jag ville använda som dekoration, så då blev det bra att använda det på påsar där bara en sida behövde fixas till. Två somriga och en kattig påse blev det.




Julkorten blev två små avlånga kort där jag utgick från ett par vintriga bilder som jag hade liggande. Får erkänna att det kändes lite bakvänt att scrappa julkort med isiga vintermotiv på idag när solens strålar värmde mitt i sommaren.


/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar