lördag 25 mars 2023

Tags & kort

I dag blev det en kreativ dag på scrapträff igen. Massor av kreativ inspiration, gott fika och skapande tillsammans med ett härligt gäng!

För min del hoppade jag över att vara med i utmaningen denna gången. Förutsättningarna funkade inte riktigt för det jag hade prioritet på att göra, så jag fokuserade på mitt istället. Ett helt gäng med tags skulle göras till min kattklubbs utställning som är om ungefär en månad. Jag hade lovat att fixa tags till ett litet extrapris som vi kallar för "Domarens favorit". En lite prispåse till varje domare som dömer under helgen som de kan dela ut till valfri katt som de dömt under dagen som på något sätt charmat domaren lite extra men som inte gått vidare i tävlingen.


Sedan skulle ett grattiskort till en som fyller 80 tillverkas. Här blev det ett kort som fick dekorationer på både utsidan och insidan.




Till sist blev ju det där "obligatoriska" julkortet gjort som jag alltid brukar göra ett på varje träff jag är på under året för att vara förberedd när det närmar sig jul. I dag blev det till och med tre stycken gjorda. Härligt att ha så snälla kompisar som då man har lite idétorka genast förser en med någon lite detalj som sätter fart på ens kreativitet! Idag fick jag tre olika juliga bilder från lika många vänner och då blir det självklart tre olika kort gjorda! Tack mina vänner!



Nu får vi se när nästa träff blir, hoppas att det blir snart för det är ju så roligt att pyssla!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar