söndag 19 februari 2023

En heldag med scrapbooking!

I går blev det en heldag med scrapbooking och härliga pysselvänner! Så avkopplande att få ladda batterierna med kreativitet och skapande. Gott fika och glada skratt gör sitt för att förgylla dagen.

Först blev det ett "bra attha-kort" som jag var med i utmaningen med. Utmaningen var att man skulle använda minst två av färgerna lila, gult & grönt. Tycker att jag fick till det ganska bra, lyckades till och med få med alla tre färgerna på samma kort :-).


Sedan fick det bli att fylla på lagret av tags lite. Fick låna en serie bedårande kattstämplar av en annan deltagare på träffen och de passade perfekt. Så det blev en tag med var och en av stämplarna.



Sist men inte minst så kan jag ju inte avbryta min tradition att alltid göra ett julkort på varje träff jag är på. Den här gången blev utgångspunkten ett gammalt bokmärke i form av en tomte som en annan deltagare skänkte bort. Jag kombinerade den med ett vackert mönsterpapper, lite blommor och blad samt lite röda ramar i bakgrunden.

Tack för en härlig dag mina vänner!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar