onsdag 25 januari 2023

Mer pyssel i helgen

I söndags blev det lite mer pyssel av scrapbookingkaraktär. På förra träffen jag var på fick jag en påse med lite olika papperspåsar och en liten chipsburk i av en kompis. Hon hade sparat med med tanke på att jag brukar återanvända dem efter att jag piffat upp dem en aning. Så med inspiration från lördagens träff satte jag mig ner och fixade till dessa på söndagen.

Den lilla chipsburken fick bli en burk till kattgodis klädd med ett fiskbensmönstrat mönsterpapper och dekorerad med ett band med tassavtryck på. I locket fäste jag en söt kattberlock med en hjärtansformad brad.


Påsarna dekorerade jag så att de blev lika på bägge sidor med utklippta bilder, mönsterpapper och någon liten dekoration på varje.



Så, nu är de redo för ett andra liv!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar