fredag 6 januari 2023

Årets första scrapträff!

I snöyra begav jag mig i morse till årets första scrapträff. Det blev en härlig dag med roliga utmaningar, trevligt sällskap och gott fika! Trots att träffen avslutades hyfsat tidigt pga väder & väglag så hann vi med tre utmaningar och jag hann att göra tre kort och en tag.

Den första utmaningen var en utmaning där man inte fick använda något mönsterpapper och skulle använda en bild som man fick på träffen. Utmaning nummer två skulle vara ett alster där man hade med ett hål av något slag och den tredje utmaningen skulle innehålla minst en fjäril som på bredaste stället var minst 5 cm stor. Jag deltog i alla utmaningar och i den sista utmaningen fick mitt bidrag flest röster och vann! Som avslutning på dagen hann jag även med att göra årets första julkort... :-)

Mitt bidrag till tredje utmaningen med en fjäril


Mitt kort till första utmaningen där man fick bilden på träffen.

Till andra utmaningen gjorde jag en tag.

Årets första julkort!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar