onsdag 28 mars 2018

Tack-kort...

Dessa kort gjorde jag för ett bra tag sedan, men jag kunde ju inte lägga ut dem här innan de var utdelade till de som skulle ha dem! Men nu ska nog alla ha nått mottagaren.

Korten är fyra tack-kort som jag gjorde till avgående styrelsemedlemmar i en förening. Att det handlar om en kattförening är nog inte så svårt att räkna ut och inte heller att det handlar om Maine coon.

Bakgrunden på korten är gjort av ett torrembossat motiv av en stenvägg. Jag har sedan färglagt den med distressfärg och promarkers för att få fram känslan av stenvägg ytterligare. Sedan har jag dekorerat med mönsterpapper i USA-inspirerade färgställningar, utstansad text och några trästjärnor. Säger ett stort tack till min vän som hade dessa fantastiskt snygga Maine coon-liknande stämplar som jag fick låna! Korten blev helt perfekta för sitt ändamål.





/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar