lördag 2 december 2017

Ännu fler julkort...

Fortsätter att bjuda på massa inspiration vad gäller julkort. Dagen har spenderats på en trevlig liten scrapträff med roliga utmaningar, trevligt sällskap och gott fika. Min plan var att få mycket gjort, men den höll inte riktigt hela vägen. Fast jag kom en liten bit närmare målet att bli klar med alla julkorten...

Dagens resultat blev mest väldigt enkla kort. De tre första nedan var jag med på utmaningar med. I första utmaningen skulle det vara med en måne. I den andra skulle man använda minst tre band och den sista fanns det inga kriterier utan man var med och tävlade med det kort/alster man gjort på träffen som man var mest nöjd med. För min del blev det ingen vinst på dagens utmaningar, men det gör ju inget så länge jag är nöjd med det jag gjort :-).







 /Anngert

1 kommentar: