tisdag 12 januari 2016

Äntligen!

I mitten av december gjorde jag en fotobok på Truls när han var en liten chokladboll. Tanken var att det skulle bli en julklapp till mamma och företaget jag beställde av hade lovat leverans innan jul om man beställde innan ett visst datum. Tyvärr lyckades dock inte posten fixa sin bit så tyvärr kommer det att bli en mycket försenad julklapp, men troligtvis precis lika uppskattad!

Att göra fotoböcker tycker jag är superroligt och blir en helt annan grej än att bara framkalla bilderna. Den här gången blev det en bok med bilder på mina föräldrars katt Truls när han var liten och innan han flyttade hem till dem. Bilderna fick vi på en CD från hans uppfödare så de har legat länge innan jag fått tummen ur och fixa till fotoboken. Bjuder på några uppslag från den här...





Tänk att den kramgoa' chokladbollen har varit så liten... :-)

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar