tisdag 30 december 2014

Julhälsningar

Det finns ju några julhälsningar som gick iväg innan jul som jag inte presenterat på bloggen. Detta eftersom det skulle vara lite väl genomskinligt vem de var till ;-). Men, nu tror och hoppas jag att de har nått sina mottagare så att jag kan lägga ut dem också!

Dessa julhälsningar var lite speciella och gick till de som jag köpt mina fyrfota älskade små vänner av. Jag tillverkade fyra små askar som dekorerades med bland annat ett foto på den lilla pälsbollen, ibland någon stämpel och några blommor. Inuti fanns ett fack för en CD som innehöll ett bildspel på året som gått ur de fyrbentas perspektiv och sedan fyllde jag asken med lite blandat innehåll. Kunde vara lite pyssel, lite godis, några doftljus... Hoppas att det var uppskattat av mottagarna!

Mallen till kartongen gjorde jag utifrån att en CD skulle få plats. Valde att göra den 2 cm hög för att få plats med innehåll samt gjorde en tag som jag skrev julhälsningen på.









Tja, vem som fick vilken ask är väl ganska tydligt... ;-)

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar