söndag 5 oktober 2014

Bortskämda fyrbeningar...

Vatten skall helst intas från rinnande kranar anser vissa på fyra ben i den här familjen. Men eftersom jag inte direkt älskade den stora fontänen med rinnande vatten pga alla smådelar att diska så tänkte jag när den gick sänder att jag testar med en annan modell av fontän. Det kan ju vara så att det bara är att vattnet rör på sig som spelar in. Skulle inte tro det sa de fyrbenta. Alltså bara att sätta på vattenkranen så fort en viss röd herre bad om det och fortsätta klura på en lösning.

I helgen föll jag till föga när jag sprang på en Drinkwell 360 i rostfritt till riktigt bra pris. Den fick följa med hem och nu har jag fyra lyckliga små fyrbenta vänner här hemma igen vad gäller vattendrickning... :-).


/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar