söndag 27 april 2014

Rastgårdshäng!

Det är svårt att tro på att det bara är slutet av april än när solen skiner från en klarblå himmel, temperaturen kryper uppåt och fjärilarna redan har börjat komma fram! Kan meddela att det finns fyra stycken lurviga på fyra ben här som älskar det här vädret och det är knappt att jag har sett röken av dem inne idag. Rastgården har varit mycket populär och jag vet en som lär sova riktigt gott i natt: Lakritz. Den lilla godingen har nämligen inte haft tid med att sova idag. Allt, och då menar jag allt som rör sig skall jagas. Vet inte riktigt om jag anser att allt är lämpligt som offer, men som tur är så är ju inte jaktlyckan så stor...

Kompiz

Lakritz

Puzz
 
Prinz

Sedan kan jag meddela att den bästa leksaken enligt mina Maine cooner är pinnar... Inte världens bästa bild, men de var helt uppslukade ett bra tag av ett par pinnar och det såg för roligt ut :-)


 /Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar