lördag 22 mars 2014

Goa grabbar

Medans morgonljuset flödade in genom de vinterskitiga fönstren tog jag tillfället i akt och försökte få till några bilder på mina fyrbenta vänner. Mina ambitioner att få med alla kurrande vänner på bild sprack dock raskt. Britterna ansåg att jag kunde stoppa undan den fåniga fjädervippan någon annanstans och öppna altandörren istället och Prinz fick jag bara ett par bilder på innan han bestämde sig för att rumptvätt var mer högprioriterat...

Någon som däremot gärna var med på bild var Lakritz. Eller, nåja, han var den som gick att muta att stanna kvar med hjälp av fjädervippan... ;-). Det lilla svarta busfröet växer så det knakar och jag skulle tippa på att han när det blir invägning i morgon har passerat tre kilo, så det gäller att passa på om man vill hinna ta kattungebilder på honom :-).




Man riktigt ser på bilderna nedan att ena baktassen strax kommer upp... ;-).



/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar