söndag 24 juni 2012

Fått ett par paket miniatyrer...

Ja, det har varit lite dött här på min blogg på sista tiden... Har haft lite strul med internet och då är det inte lätt att uppdatera bloggen... Men nu är jag tillbaka :).

Det har hunnit komma ett par stycken paket med miniatyrer från miniatyrklubben som jag är med i. Som alltid är det helt underbara små prylar som dimper ner i brevlådan och gör att man bara vill kasta sig in i tittskåpsbyggandet. Eller vad sägs om den här supersöta lilla vågen? Den kommer att komma väl till pass framöver kan jag meddela ;).


Till far i huset i mitt blivande dockskåp har det dykt upp ett par härliga stövlar. Givetvis ett måste i varje välutrustat hem...


Om vi fortsätter i hemmets korridor så har de senast paketen innehållit en hel del prylar till badrummet. Toapapper, handfat och en helt bedårande liten puderdosa med spegel i locket. Storleken på puderdosan är knappt 1 x 0,5 cm och den går att öppna och stänga!


Till köksregionerna har det dykt upp en liten soppskål med tillhörande tallrikar och en liten vinflaska.


Och när man har ätit och slabbat så kan det ju vara på sin plats att städa upp...


/Anngert

1 kommentar: