onsdag 10 april 2024

Två små påsar

På min vagn med alla mina scrapgrejer har det legat ett par papperspåsar ett tag som jag tänkt att dekorera och återanvända. Ikväll tog jag tag i det och rotade runt lite bland papper och dekorationer. Valet föll på några väldigt "kattiga" papper som passade bra i storlek till påsarna.

Den minsta påsen räckte papprena till att dekorera på bägge sidor. I botten ett mönsterpapper med fiskskelett på och ovanpå det ett papper med olika mjuka bilder av katter på. Den lilla rutan med text hade jag dock bara en av, så text blev det bara på ena sidan. 

Påse nummer två är lite större och till den blev det en del av ett större papper med massor av olika katter på. Jag klippte ut en rad med katter som passade precis till påsens bredd. En liten remsa med text från ett annat papper och lite glaze på katternas ögon.

Snabbt och enkelt, men nu är påsarna redo för nytt innehåll någon gång framöver!



/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar