söndag 12 juni 2022

En hel dag med kreativitet!

Idag har det laddats positiv energi när kreativiteten har fått flöda på en scrapträff. Härliga samtal, goda skratt, gott fika och massor av inspiration! För min del blev det en hel del kort gjorda. Några med utgångspunkt i de utmaningar som var under dagen, en utmaning resulterade i en hel lite kortserie för min del då bilden jag använde var en av fyra i samma stil.







Som avslutning på dagen blev det självklart för min del även ett par julkort gjorda. Bilderna på dessa kommer från ett av alla de gamla julkort som jag fått för många år sedan och sparat för att kanske någon gång återanvända till nya julkort. Även det rödvita bandet på det stora kortet är återanvänt, då jag själv fått det på en gåva för inte alls länge sedan och sparade det eftersom jag såg att jag kunde använda det på något kort.


/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar