lördag 24 augusti 2019

Höstens första träff!

I dag var det dags för höstens första scrapträff. Det blev en väldigt trevlig och kreativ dag! Efter att jag gjort kortet som jag lämnade in till dagens utmaning så fick jag verkligen upp ångan och hann med både några kort till men även dekorera två små påsar och förvandla två tomma burkar Pringles chips till något mer användbart.

Kortet jag lämnade in till utmaningen/tävlingen visade sig vara det rätta och jag kom på delad första plats i omröstningen :-). Kriterierna var att göra ett 4 tums Clean And Simple-kort. Vilket innebär att kortet skulle vara 4x4 tum i storlek och vara enligt principen "Clean And Simple". Kortet jag lämnade in var detta:



De övriga korten jag hann göra idag var följande. Tre julkort och ett annat som hamnar i kategorin "bra att ha".






De två påsarna jag dekorerade blev det en julpåse av och en som kan passa när som under året.



Och sist men inte minst de två chipsburkarna. En normalstor och en lite mindre. Den lite mindre är ungefär 11 cm hög.



Trevlig sällskap, kanongott fika och massa kreativitet. Nu är batterierna laddade för ett litet tag framöver igen!

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar