söndag 18 februari 2018

Årets katt i BiK...

Ja, är det dåligt med konkurrens så kan man bli Årets Katt 2017 även om man inte tagit några stora vinster under året :-). Grattis min lilla svarta Lakritz-bit till att bli "Årets Katt 2017, kategori 2 kastrat" i Billingebygdens kattklubb!


Det där med bilder på svarta katter är ju aningen hopplöst, men här kommer en bild i varje fall på honom tillsammans med priserna:


Och med denna utmärkelsen så hälsar Lakritz att han numer har blivit pensionär från utställningar och kommer att njuta av lugn och ro på hemmaplan.

Vill också passa på att säga ett stort tack till Billingebygdens kattklubb för den fina blomman jag fick som tack för att jag sytt priser till Årets katt!


Jag hoppas att den inte fick en chock av snöyran när jag gick till bilen utan att jag kan njuta av den länge :-).

/Anngert

1 kommentar: