lördag 30 september 2017

Scrapträff!

Det var verkligen längesedan som scrapgrejorna var framme hos mig, men idag var det äntligen dags för en kreativ dag med papper, dekorationer, utmaning och massa trevligt folk. Det var dags för scrapträff igen!

För min del blev det julkort för hela slanten. Det rör ju sig mot jul i allt snabbare takt och det är lika bra att lägga i en hög växel för att hinna klart i tid. Nu blev det väl inte sådär supermycket gjort för min del idag, fyra kort hann jag göra, men man måste ju hinna prata, shoppa och inspireras också!

Alla mina kort idag går nog under definitionen CAS (Clean and Simple) skulle jag tro. Det första jag gjorde var jag även med i utmaningen med. Kriterierna var ett valfritt alster som skulle ha en fågel i bild eller text på sig, ett band eller snöre skulle vara med och man fick inte ha större mönsterpapper än 11,5 x 11,5 cm. Och jag vann omröstningen :-). Så roligt!! Några ytterst användbara priser fick följa med hem :-).





Snacka om att man blev pysselsugen efter idag. Massa ny inspiration och idéer som man vill testa att göra och inte att förglömma: nya stämplar och dekorationer att pröva...

/Anngert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar