söndag 6 juli 2014

Kattleksaker...

Semester och en regnskur ute innebär att man hinner pyssla lite inne :-). Jag hade tänkt att jag skulle skänka lite priser till en tävling i en av kattklubbarna som jag är med i. Tävlingen är inte förrän i början på nästa år, men av någon anledning så har jag fått för mig att jag ska försöka fixa lite grejor då och då istället för att göra allt i sista stund. Hm, vi får väl se hur det går med det...

Idag blev det i varje fall lite kattmyntaleksaker sydda. Först hade jag tänkt att sy vanliga myntamöss, men efter lite funderande så tyckte jag att jag kunde vara aningen kreativare än så. Så jag gjorde en mall av klubbens logga och sedan blev det kattmyntaleksaker i form av klubbens logga för glatta livet! Gjorde dem givetvis i de amerikanska färgerna också :-).




Nu ligger de förvarade i väl förslutna plastpåsar i väntan på att skänkas iväg som priser!

/Anngert

1 kommentar:

  1. Du är så otroligt duktig! Fina! Kram Sofie

    SvaraRadera