fredag 3 januari 2014

Det gäller att passa på...

...medans julpyntet ändå är framme... Fast enligt mina fyrbenta vänner är jag nog för tillfället förpassad till kategorin "taskig matte"... För idag blev det lite julfotografering :-)!

Nåja, med mycket tålamod och många tagna bilder fick jag till några som i varje fall kan klassas som okej eller åtminstone inte helt suddiga... 

Först ut är mina föräldrars katt Truls. Han poserade i både tomteluva och slips:



Puzz testade också luvan men det var betydligt lättare att få henne att posera med tomten...



Att få Kompiz att posera är ganska enkelt. Att få honom att titta åt det håll som jag vill är omöjligt...



Prinz är också enkelt att få att vara med på kort. Han gör allt för en extra gosstund :-)



/Anngert


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar