tisdag 17 april 2012

Miniatyrpaket

Ett nytt litet paket har anlänt från Miniatyrklubben. Massor av söta små grejor att packa upp!

Ibland dyker precis den lilla detalj som behövs för att sätta pricken över i upp där man minst anar det. Så är det med innehållet i detta paketet. Jag håller på med ett tittskåp som föreställer ett rum där en lite slarvig skribent huserar. Har inte gjort det helt färdigt än eftersom jag tyckt att jag saknar något i det. Har inte riktigt haft hundra koll på exakt vad jag saknade, bara att det var något mer som skulle dit för att göra miljön komplett. När jag packade upp miniatyrpaketet idag så låg just den detaljen där mitt framför ögonen på mig: Den påbörjade pizzan i sin kartong!


I paketet fanns det också en jättesöt liten ask med avtagbart lock.


 En liten karaff med tillhörande glas.


En pytte-pytteliten tändsticksask.


Samt en liten silverservis på en bricka.


Pizzan har redan sin givna plats. Vad jag ska använda övriga saker till för tiden utvisa...

/Anngert

1 kommentar:

  1. Så söta små saker! Ja visst är det lustigt hur just de där sakerna man letat efter men inte vetat om bara dyker upp sådär! =)
    Ja rätt som det är har du nåt perfekt användningsområde för de andra små sakerna med.

    Kram Madde

    SvaraRadera